مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-20سياسي

ایجاد اغتشاش در ایران با هدف مهار قدرت جمهوری اسلامی است


مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بی ثبات کردن کشورهای منطقه، مهار قدرت در تاثیرگذاری بر کشورهای منطقه و جهان و بروز اغتشاشات از جمله اهداف راهبردی آمریکا در تقابل با جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام حسین طائب در دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی که با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل آن که امکان تغییر در ایران برای دشمنان غیرممکن بود، تلاش کردند تا تصویر ایران اسلامی را به تصویر ایران منزوی تبدیل کنند.

     وی با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند تا ایران را بر سر دوراهی انقلاب یا انزوا قرار دهند، افزود: شکست جبهه غرب در بی ثباتی ایران منجر به اعتراف آنها به عدم امکان براندازی جمهوری اسلامی و همگرایی کشورهای منطقه با ایران شده است.

    مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا پس از پایان جنگ جهانی دوم با پذیرش تعهدات فراوان در سطح بین الملل تبدیل به یک هژمون نظم ساز و نمادساز شده بود اما ترامپ با هدف بازسازی قدرت ملی، اقدام به کاهش تعهدات آمریکا در عرصه بین الملل کرد.

    حجت الاسلام طائب با اشاره به افزایش واگرایی در غرب گفت: در حالی که شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اغتشاش در ایران با هدف مهار قدرت جمهوری اسلامی است

ایجاد اغتشاش در ایران با هدف مهار قدرت جمهوری اسلامی است