مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-16ورزشي

پاسخ کمیته المپیک به فدراسیون گلف: اعزام به هانگژو منطقی نبود


کمیته ملی المپیک در بیانیه ای پاسخ رییس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی ها محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کمیته ملی المپیک، حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها مطالبی را از سر ناراحتی در خصوص دلایل عدم اعزام گلف به بازی های آسیایی هانگژو مطرح کرد که جهت تنویر افکار عمومی، توضیحاتی در این خصوص ارائه می شود.

در متن بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است: ضمن تأیید صحبت ها و پاسخ دکتر رغبتی دبیر ستاد عالی بازی ها اعلام می دارد معیار اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیایی هانگژو همچنان کیفی است و به رغم اینکه طی مصوبه ستاد عالی مقرر شد در تعدادی از حوزه ها همچون بخش بانوان، رشته های اصیل و برخی رشته های پر مخاطب با نگاه حمایتی و توسعه ای تصمیم گیری شود اما همچنان بصورت جدی در دستور کار ستاد عالی قرار دارد تا کاروان کیفی اعزام شود.

تمام مسائل کلان مربوط به اعزام کاروان و رشته ها ابتدا در نشست های ستاد عالی مطرح و پس از بررسی تخصصی و کارشناسی در جلسات متعدد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مجدداً برای تصویب در نشست ستاد عالی طرح و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و بیان این موضوع که هیأت اجرایی از تصمیمات اعزام بی اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ کمیته المپیک به فدراسیون گلف: اعزام به هانگژو منطقی نبود

پاسخ کمیته المپیک به فدراسیون گلف: اعزام به هانگژو منطقی نبود