مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-22سياسي

عدم دسترسی نسل جوان به منابع معارف اسلامی؛ مشکل امروز جامعه


معاون معیشت و مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: مشکلی امروز جامعه عدم دسترسی نسل جوان به منابع معارف اسلامی و دینی است که امیدواریم با کمک هم دیگر این فضا گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر امروز 31 مرداد تفاهم نامه ای میان سید رضا کاظمی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و احسان علاییان معاون معیشت و مرکز خدمات حوزه های علمیه در مؤسسه تبیان برای همکاری بیشتر بسته شد.

احسان علاییان معاون معیشت و مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: با حضور 2 مدیر جدید در رأس سازمان امور تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات علوم دینی فصل جدید از همکاری ها بین دو مجموعه شکل گرفت.

در بخش های مختلف در عرصه های تبلیغی، رسانه، فضای مجازی و… این ارتباط به صورت گسترده و عمیق در قالب پیگیری است.

وی افزود: ما به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود می دانیم که هم از مجموعه هایی مثل مجموعه تبیان که یک مجموعه ارزشی و انقلابی و با محتوای عمیق در عرصه مختلف استفاده کنیم و تمام تلاش در این زمینه مصروف بداریم اعلام آمادگی برای همکاری مشترک می کنیم.

علاییان گفت: ما در جغرافیای کشور و اقصی نقاط کشور مخاطبمان به صورت گسترده در مساجد، حوزه های فضای مجازی زمینه ی خوبی برای همکاری هم در مجموعه تبیان و هم در عرصه تولیدات، استفاده و نشر حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دسترسی نسل جوان به منابع معارف اسلامی؛ مشکل امروز جامعه

عدم دسترسی نسل جوان به منابع معارف اسلامی؛ مشکل امروز جامعه