مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-03سياسي

رویکرد بنیاد تکریم ادیان و مذاهب کاملا غیرجناحی است


دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب گفت: این بنیاد با رویکردی کاملاً غیرجناحی فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی مومنی ها ظهر پنج شنبه در آیین معارفه رییس نمایندگی بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در استان زنجان که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه این بنیاد در همه استان ها نمایندگی دارد، گفت: خوشبختانه این اتفاق در استان زنجان نیز رخ داد و امروز شاهد تشکیل این بنیاد در پایتخت شور و شعور حسینی هستیم.

وی با یادآوری اینکه بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب، فعالیت رسمی خود را از سال 1396 آغاز کرد، افزود: رویکرد این مجموعه، انجام فعالیت ها با نگاه فرهنگی و هنری بوده و نگاه کاملاً غیرجناحی به موضوعات دارد.

این مسئول با بیان اینکه نگاه مان در بُعد بین المللی این است که بتوانیم با موضوعاتی چون اسلام هراسی و شیعه هراسی با کار فرهنگی مقابله کنیم، خاطرنشان کرد: بنا داریم دیپلماسی فرهنگی کشور را در این حوزه فعال کرده و عملاً در آینده نزدیک تأثیرات آن را در داخل کشور نیز مشاهده کنیم.

مومنی ها با اشاره به اینکه در حوزه مذاهب مختلف در داخل کشور با گروه های اهل تسنن ارتباطات خوبی داشته و در همین زمینه برنامه های مختلفی نیز برگزار کردیم، ادامه داد: تلاش داریم در همین راستا با برگزاری همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد بنیاد تکریم ادیان و مذاهب کاملا غیرجناحی است

رویکرد بنیاد تکریم ادیان و مذاهب کاملا غیرجناحی است