مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-21سياسي

40 درصد مصوبات سفر رییس جمهور به خراسا ن شمالی به حوزه راه وآب مربوط است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: راه و آب جزو اولویت های مهم دولت سیزدهم تلقی می شود به طوری که چهل درصد مصوبات سفر رییس جمهور به استان به این دو حوزه اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد هفته دولت اظهارکرد: راه و آب جزو اولویت های مهم دولت سیزدهم تلقی می شود به طوری که چهل درصد مصوبات سفر رییس جمهور به استان به این دو حوزه اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده، گفت: اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم رخ داده که باید به درستی تبیین و پرداخته شود زیرا سالهاست منتظر افتتاح برخی پروژه ها بوده ایم که در دولت سیزدهم شاهد افتتاح آنها هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در ادامه به برخی اقدامات مهم حوزه عمرانی استان در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: چهار مجتمع آبرسانی با پوشش 167 روستا و انتقال پساب پتروشیمی به بجنورد برای نخستین بار در مدت زمان 7 ماه در دولت سیزدهم در حال انجام است که دوازده میلیون متر مکعب در سال آب بازچرخانی می شود.

رشیدی تصریح کرد: دولت به رغم تحریم ها و سایر مشکلات با اقدامات ابتکاری درصدد حل مشکل کم آبی است و این در حالیست که از کمیت و کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد مصوبات سفر رییس جمهور به خراسا ن شمالی به حوزه راه وآب مربوط است

40 درصد مصوبات سفر رییس جمهور به خراسا ن شمالی به حوزه راه وآب مربوط است