مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-01سياسي

کاهش جمعیت کیفری زندان ها در دستور کار ویژه دادگستری مازندران


رییس کل دادگستری مازندران بر کاهش جمعیت کیفری زندان های استان تاکید کرد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری دو هزار و 271 حکم جایگزین حبس توسط محاکم قضایی استان صادر شده است.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران بر کاهش جمعیت کیفری زندان های استان تاکید کرد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری دو هزار و 271 حکم جایگزین حبس توسط محاکم قضایی استان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در جلسه هیات استانی نظارت، هماهنگی و پیگیری که با محوریت ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها برگزار شد، اظهار کرد: زندان، مناسبِ افرادی است که جامعه از آزادی آنها متضرر می شود و شایسته است در خصوص افرادی که ضرورتی برای زندانی شدن آنها وجود ندارد از مجازات های جایگزین حبس استفاده شود.

وی افزود: ریاست معزز قوه قضاییه نیز بر کاهش ورودی افراد به زندان با استفاده از مجازات های جایگزین حبس به ویژه در حوزه الزام به انجام خدمات عمومی تاکید داشته اند که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا کاهش ورودی به زندان های استان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: آیین نامه ها و دستورالعمل های کاهش جمعیت کیفری و قوانین و مقررات موجود در این خصوص کاملاً گویاست و بر این اساس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت کیفری زندان ها در دستور کار ویژه دادگستری مازندران

کاهش جمعیت کیفری زندان ها در دستور کار ویژه دادگستری مازندران