مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-02سياسي

مردم ایران پیروان همیشگی مکتب حسینی هستند


سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دفاع مقدس ما نشأت گرفته از عاشورا بود و مردم ایران با الگو گرفتن از امام حسین (ع)، - سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دفاع مقدس ما نشأت گرفته از عاشورا بود و مردم ایران با الگو گرفتن از امام حسین (ع)،نهایت ایثار و از جان گذشتگی را در دفاع از دین و میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم عزاداری ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روز گذشته به همت دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم، دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران،حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعداد دیگری از مسئولان این بنیاد حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم، دکتر رحیم نریمانی سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور تشکل ایثارگری و رسانه ای حوزه ایثار و شهادت از جمله مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت، گفت: برگزاری چنین مراسم هایی یادآور قدردانی مردم ایران از رزمندگان، همان پیروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران پیروان همیشگی مکتب حسینی هستند

مردم ایران پیروان همیشگی مکتب حسینی هستند