مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 19:502023-07-27سياسي

نباید نسبت به عدالت اجتماعی و تبعیض بی تفاوت بود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اگر در جامعه مواردی از اسراف و تبعیض دیده می شود و عدالت اجتماعی زیر سوال می رود نباید نسبت به آن ها بی تفاوت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه شورای اداری مازندران با بیان اینکه که اجرای دقیق فریضه امر به معروف در جامعه بدون توجه به اخلاق اسلامی و باورهای قلبی، دینی و ایمانی امکان پذیر نیست، گفت: همه اقشار جامعه باید باید ترویج دهنده امر به معروف در کشور باشند و مردم نسبت به مسائل از این دست بی تفاوت نباشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه اگر در جامعه مواردی از اسراف و تبعیض دیده می شود و عدالت اجتماعی زیر سوال می رود نباید نسبت به آن ها بی تفاوت بود، گفت: مطالبه گری اصول و قواعدی دارد؛ مطالبه گری موضوعی است عقلانی؛ نباید سیاسی، دولتی و پولی باشد بلکه می بایست مسئله ای غیرسیاسی، مردمی و جهادی باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شباهت های قیام عاشورای 61 هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نسبت به عدالت اجتماعی و تبعیض بی تفاوت بود

نباید نسبت به عدالت اجتماعی و تبعیض بی تفاوت بود