مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:052023-07-23سياسي

مجوز اهانت اخیر به قرآن برخلاف ادعای آزادی بیان، جاهلیت مدرن است


رییس جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت، قرآن را در کنار انسان کامل دو رکن هدایت و نجات انسان توصیف و تصریح کرد: مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن، - رییس جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت، قرآن را در کنار انسان کامل دو رکن هدایت و نجات انسان توصیف و تصریح کرد: مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن، بر خلاف ادعای آزادی بیان مصداق جاهلیت مدرن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی با اشاره به اهمیت تلاش برای تامین خواسته های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم افزایی، بر نظارت وزارتخانه های ذی ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تاکید کرد و گفت: با توجه به مسئولیت قانونی اتحادیه ها و تشکل های صنفی از ظرفیت آنها در نظارت بر قیمت ها استفاده شود تا بتوان از افزایش بدون ضابطه قیمت جلوگیری کرد.

رییس جمهور افزود: یکی از دستورات موکد قرآن کریم مبارزه با جاهلیت در همه اشکال آن است و پیروان جاهلیت مدرن از همین رو از قرآن حقد و کینه به دل دارند.

با توجه به موج بیداری که در حال فراگیر شدن در عالم است، روزی همه مردم به نیات شوم، پلید و ضدانسانی اهانت کنندگان به قرآن پی خواهند برد.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره بر اهمیت تلاش برای تامین خواسته های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اهانت اخیر به قرآن برخلاف ادعای آزادی بیان، جاهلیت مدرن است

مجوز اهانت اخیر به قرآن برخلاف ادعای آزادی بیان، جاهلیت مدرن است