مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-29اقتصادي

اختصاص اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «افرینه»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «افرینه» در معمولان خبر داد.

-  خرم آباد - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه در معمولان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دو میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار به منظور سامان دهی منطقه گردشگری آبشار افرینه شهرستان معمولان اختصاص یافت.

وی گفت: این میزان اعتبار در راستای اجرای عملیات محوطه سازی، ساخت آلاچیق و سکو در اطراف آبشار افرینه هزینه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، بیان کرد: باتوجه به جذابیت های ظاهری آبشار افرینه معمولان و قرارگرفتن آن در مسیر حمل ونقل به سمت خوزستان و جنوب کشور، نیازمند توجهات ویژه برای ایجاد زیرساخت ها و همچنین معرفی هرچه بیشتر به گردشگران است.

حسن پور با اشاره به اینکه آبشار افرینه در روستایی به همین نام در شهرستان معمولان قرار دارد و سرچشمه این آبشار محل تلاقی دورود افرینه و چمشک در 38 کیلومتری خرم آباد است.

افزود: این آبشار حدود دو کیلومتر با روستای افرینه فاصله دارد و مجموعه ای از چندین آبشار کوچک و بزرگ است که از میان صخره های عظیم سرازیر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «افرینه»

اختصاص اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «افرینه»