مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-07سياسي

نخستین دارالقرآن منطقه صنعتی بندرعباس تاسیس شد


مدیرعامل فولاد کاوه با محکوم کردن جریان موهوم هتکِ حرمت کتاب مقدس مسلمانان در اروپا، از برنامه ریزی صورت گرفته به منظور احداث نخستین دارالقرآن منطقه صنعتی بندرعباس به همت شرکت SKS خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل فولاد کاوه با محکوم کردن جریان موهوم هتکِ حرمت کتاب مقدس مسلمانان در اروپا، از برنامه ریزی صورت گرفته به منظور احداث نخستین دارالقرآن منطقه صنعتی بندرعباس به همت شرکت SKS خبر داد.

سیدعباس حسینی صبح امروز (16 مردادماه) با بیان توضیحاتی در این رابطه اظهار داشت: تاسیس و راه اندازی مرکزی با عنوان دارالقرآن یکی از نیازهای اساسی تقویت بنیان اعتقادی و هویت اسلامی جامعه کارگری شاغل در این منطقه صنعتی است.

حسینی تاکید کرد: با راه اندازی دارالقرآن، اعضاء جامعه قرآن دوستان بزرگترین بندر بازرگانی و صنعتی ایران می توانند در راستای ارتقا و نشر تعالیم قرآنی در جامعه به این مجموعه فرهنگی اعتقادی مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطرنشان کرد: انتظار ما از مسئولان استانی و سازمان های حوزه فرهنگی این است که مساعدت ویژه ای را در راستای پشتیبانی لجستیکی، حمایت معنوی و تسهیل امورات مرتبط با تکمیل پروژه مذکور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دارالقرآن منطقه صنعتی بندرعباس تاسیس شد

نخستین دارالقرآن منطقه صنعتی بندرعباس تاسیس شد