مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-16پزشكي

طرح «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در قم آغاز شد


رییس مرکز بهداشت قم با بیان اینکه برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از پنج هدف اصلی طرح عدالت و تعالی نظام سلامت و نیز سند تحول دولت مردمی در قم آغاز شد، - ایسنا/قم رییس مرکز بهداشت قم با بیان اینکه برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از پنج هدف اصلی طرح عدالت و تعالی نظام سلامت و نیز سند تحول دولت مردمی در قم آغاز شد، گفت: مطابق شیوه نامه جدید سلامت خانواده، به ازای هر سه هزار نفر یک تیم پزشکی خانواده متشکل از دو مراقب سلامت و یک پزشک حضور دارند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجید اصغری امروز 25 مردادماه طی گفت وگویی با بیان اینکه ارتقای سطح رضایتمندی مردم رویکرد مهم مرکز بهداشت قم است، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم جهت اجرای این طرح به صورت آزمایشی در منطقه پردیسان استان قم انجام شده و امید می رود با اجرای آن شهروندان از نتایج و مزایای آن بهره مند گردند.

وی ادامه داد: نقش ماما در فرزند آوری و شاخص رشد جمعیت، خدمات تخصصی مامایی در حوزه بانوان و مادران باردار، آموزش های لازم در افزایش درصد زایمان فیزیولوژیک و ارتقای سلامت جامعه، ازجمله وظایف کارشناس ماما در برنامه سلامت خانواده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده، بیان کرد: تا پیش از این به ازای هر 2 هزار و 500 نفر یک مراقب بهداشت خانواده وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در قم آغاز شد

طرح «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در قم آغاز شد