مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-07اقتصادي

ایجاد سامانه نوبت دهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت غلامعلی نیک فهم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساماندهی پایانه مرزی آستارا از سال گذشته جزو اولویت های دولت سیزدهم بوده است، اظهار کرد: پایانه مرزی آستارا یکی از مهم ترین پایانه های مرزی در سطح کشور است که نقش مهمی در افزایش مراودت های تجاری دارد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا گفت: هر ناوگانی در سطح کشور برای انجام ترانزیت کالا از پایانه مرزی آستارا می تواند با ورود به نشانیwww.

borderpark.

ir ثبت نام کرده و نوبت خود را دریافت کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با تاکید بر لزوم توجه مدیریت زمان ترانزیت والا توسط ناوگان های باری و ترانزیتی افزود: رانندگان با ورود به این سامانه می توانند میزان معطلی در پایانه، تعداد ناوگان های نوبت انتظار برای خروج و میزان مسافت و زمان سفر خود را دریافت و بر همان اساس برنامه ریزی کنند.

نیک فهم از رفع مشکلات احتمالی موجود در سامانه نوبت دهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا خبر داد و بیان کرد: این سامانه برای نخستین بار در گیلان و شهرستان آستارا در حال اجرا بوده و برخی از نواقص کوچک آن به زودی برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه نوبت دهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا

ایجاد سامانه نوبت دهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا