مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 08:252023-07-27سياسي

نماینده شیراز: بخش خصوصی، جای دولت را تنگ نمی کند


نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه اگر کار را به بخش خصوصی واگذار کنیم، جای دولت تنگ می شود، یک پیش داوری اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه ریزی و توزیع اعتبارات فرمانداری شیراز ضمن تاکید بر حمایت از بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی کند و اتفاقاً عقب ماندگی های دولت را جبران خواهد کرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی با تنگ نظری مانع از واگذاری کارها به بخش خصوصی می شوند و یا مدام مانع تراشی می کنند که این اشتباه بزرگی است.

وی ضمن تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات خاطرنشان کرد: از مدیران شهرستان انتظار می رود همین اعتبارات اندک را جذب کنند و اگر مدیری نتواند موفق عمل کند، نهایت اجحاف را در حق مردم شهرستان انجام داده است.

نائب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران شهرستان در جذب اعتبارات تنها نگاهشان به داخل نباشد بلکه برای جذب اعتبار از مرکز و  وزارتخانه ها نیز چانه زنی کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به مجموع اعتبارات شهرستان نیز گفت: امروز یک پروژه کلان چندین هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شیراز: بخش خصوصی، جای دولت را تنگ نمی کند

نماینده شیراز: بخش خصوصی، جای دولت را تنگ نمی کند