مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-10سياسي

خلیل فرزند قرآن بود


پدر خلیل تختی نژاد با بیان اینکه فرزندم از من جلوتر بود، خلیل فرزند قرآن بود، گفت: رابطه من با فرزند شهیدم مانند رابطه امام حسین با علی اکبرش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرموده اند: خدمت برای شهدا، جهاد است من در ماه گذشته خدمت حضرت آقا بودم و ایشان از آنجا که نسبت به شهدا ارادت خاصی داشتند، فرمودند: ما هرچه داریم از شهادت است ، بنابراین خدا را شکر می کنیم که امروز در مسیر شهدا هستیم و برای شهادت کار می کنیم و ان شاالله شهدا، این حرکتهای فرهنگی را از ما قبول کنند تا در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

پدر شهید تختی نژاد اضافه کرد: خداوند در آیه شریفه ای می فرماید: مومن کسانی هستند که به عهد و پیمان خودشان وفا کردند و در راه خدا کشته شدند، عده ای هم در انتظار شهادتند و عاشق شهادتند و هیچ گونه تغییر و برگشتی در کار آن ها نیست، یعنی مرور زمان در اراده آنها هیچ تاثیری ندارد، مردان خدا تا آخر خط با انقلاب و امام و رهبرشان هستند تا نهایتاً به فیض عظیم شهادت برسند که نمونه بارزشان همین شهدای مدافع حرم بودند.

محمد تختی نژاد، ضمن تمجید از ویژگی های بارز شهید عبدالحمید سالاری (اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان) به ابعاد شخصیت، ایثارگری و اعتقادات این شهید بزرگوار پرداخت و با بیان فرازی از خاطرات بازی با فرزندش و خصوصیات اخلاقی، رفتاری، وفاداری و عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل فرزند قرآن بود

خلیل فرزند قرآن بود