مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-04سياسي

مقاومت اسلامی باید دغدغه همه مسلمانان باشد


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه قزوین گفت: مقاومت اسلامی باید دغدغه همه ما مسلمانان باشد و هر چه اینجا قدرت بگیریم دشمنان ما به ضعف و انزوا کشیده می شوند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه قزوین گفت: مقاومت اسلامی باید دغدغه همه ما مسلمانان باشد و هر چه اینجا قدرت بگیریم دشمنان ما به ضعف و انزوا کشیده می شوند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که امروز 13 مرداد در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال فرمود هر کس تقوای بیشتری دارد، ارزشمندتر است، خدا نگفت هر کس ثروت بیشتری دارد ارزش بیشتری دارد، خداوند نفرمود آن کسی که علم بیشتری دارد ارزش بیشتری خواهد داشت، حتی نفرمود آن کسی که بیشتر نماز می خواند ارزش بیشتری دارد؛ تا زمانی که خروجی نماز و روزه و انواع واجبات و مستحبات تقوا نباشد، این ها فایده ای نخواهند داشت.

وی ادامه داد: عبادت باید نورانیت ما را افزایش دهد، از کجا می شود فهمید نورانیت افزایش پیدا کرده یا خیر؟ اگر حق و باطلی را دیدیم و بی تفاوت نبودیم، اگر هنگام نماز شد آرام و قرار از ما گرفته شد، اگر مظلوم و گرسنه ای را دیدیم و دلمان سوخت و برای او اقدامی کردیم، اگر انس و الفت با قرآن داشتیم، اگر صرفاً نماز را نخواندیم، بلکه قیام به نماز کردیم؛ این ها نشانه نورانیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت اسلامی باید دغدغه همه مسلمانان باشد

مقاومت اسلامی باید دغدغه همه مسلمانان باشد