مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-24سياسي

یک انتصاب جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت


طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، - منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیر ساخت در متن این حکم آمده است: نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به موجب این حکم از تاریخ 1402/5/1، به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع منصوب می شوید.

علاوه بر پیشبرد امور جاری و اجرایی وظایف مشخص شده و فعالیت ها در چارچوب اساس نامه شرکت و ضوابط و مقررات مربوطه مأموریت جنابعالی در دوره جدید که انتظار می رود به آن اهتمام داشته باشید، شامل موارد زیر است: 1- نظارت بهبود و تسریع در فرآیند انتخاب پیمانکاران و تأمین کنندگان با همکاری حوزه های متقاضی وفق قوانین و مقررات مربوط و ارائه پیشنهادهای سازنده در جهت تسهیل و ارتقا تعاملات با اشخاص و طرف های قراردادی وفق قوانین و مقررات 3- هدف گذاری و برنامه ریزی جهت بهبود سخت افزاری و نرم افزاری شرایط نگه داری موجودی کالا درانبارها 4- برنامه ریزی در جهت نوسازی و بهبود ناوگان ترابری و خدمات حمل ونقل.

امید است با اتکال به خدای سبحان، رعایت اخلاق اسلامی تقوای الهی با روحیه جهادی و با بکارگیری نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در جهت را در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انتصاب جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت

یک انتصاب جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت