مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-22سياسي

برنامه دولت برای اشتغال و تحصیل بانوان


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم برای اشتغال، تحصیل و زنان زندانی برنامه داشته و جز اولویت هایش محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در نشست هم اندیشی مسئولان، فعالان و سازمان های مردم نهاد سراسر کشور درباره پیگیری حقوق مادی و معنوی زنان با بیان اینکه در حوزه زنان اقدامات خوبی انجام شده است گفت: در حوزه زنان از طرح ها و برنامه ها استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: تشکل های مردم نهاد مهمترین بازوی دولت هستند و دولت موظف به حمایت از این گروه ها در قالب ارائه بودجه یا اعطای مجوزها است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در دو سال گذشته برای جلوگیری از بازماندگی از تحصیل دختران و زنان اقدامات خوبی انجام شده است اما متأسفانه هنوز شاهد بازماندگی از تحصیل در دوره ابتدایی و ترک تحصیل در دوره متوسطه هستیم.

خزعلی تصریح کرد: برای رفع مشکل تحصیل بانوان بودجه هایی برای ایجاد خوابگاه پیش بینی کرده ایم همچنین در حوزه زنان زندانی سعی کرده ایم ارتباط میان زندان و کارخانه را برقرار کنیم در بعضی جاها هم کارگاه ها در زندان ایجاد شده است اما هنوز در این حوزه نیز نیازمند فعالیت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت برای اشتغال و تحصیل بانوان

برنامه دولت برای اشتغال و تحصیل بانوان