مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-18حوادث

تخریب سه فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهر کازرون


در راستای اهمیت طرح صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در کازرون با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری شهرداری کازرون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون ، ساخت و ساز های غیر قانونی و غیر مجاز که مدتی است رو به افزایش است در هر شرایط پیشرفتی که باشد با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

در همین راستا و در ادامه برخورد قانونی شهرداری کازرون و جهاد کشاورزی با ساخت و سازهای غیر مجاز، ماموران اجراییات و پلیس ساختمانی شهرداری و ماموران جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی و مستمر جهت مقابله با هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر و حریم آن گشت زنی کرده و براساس قانون با تخلفات ساختمانی برخورد می کنند.

نوذری شهردار کازرون گفت: ماموران اجراییات و پلیس ساختمانی شهرداری کازرون و ماموران جهاد کشاورزی پس از شناسایی املاک غیرمجاز با دستور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی یک مورد ساخت ساز غیرمجاز ورودی شهر از طرف دو راهی دریس و دو مورد ساخت و ساز روبروی تالار افق طلایی را تخریب کردند.

  وی افزود: بر اساس ماده 100 قانون شهرداری ها مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر و حریم آن قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساخت و ساز می بایست از شهرداری پروانه اخذ نمایند در غیر این صورت اگر فردی یا مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب سه فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهر کازرون

تخریب سه فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهر کازرون