مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:472023-08-15حوادث

استقرار 2 فروند بالگرد هلال احمر برای ایام اربعین در مرز مهران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: 2 فروند بالگرد هلال احمر به صورت شبانه روزی برای ایام اربعین در مرز مهران مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا علیمحمدی اظهار کرد: بیش از یک هزار نیروی هلال احمر در استان ایلام و مرز مهران در بخش های مختلف برای خدمات رسانی مستقر می شوند، همچنین به میزان کافی آمبولانس در مسیرهای مرز در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: 2 فروند بالگرد هلال احمر به صورت شبانه روزی برای ایام اربعین در استان ایلام مستقر می شوند، همچنین دیگر تجهیزات مورد نیاز در مرز مهران در بحث امداد و نجات و درمان نیز تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: همچنین در بحث اسکان نیز زمینه اسکان 70 هزار نفر در شبانه روز را در استان ایلام فراهم کرده ایم، این جمعیت آماده اسکان زائران را در مواقع ضروری دارد.

علیمحمدی گفت: هلال احمر در بحث خدمات اجتماعی نیز ورود کرده و 100 دستگاه ویلچر برقی برای تردد افراد ناتوان در مرز مهران مستقر می کند.

وی با اشاره به اینکه اربعین امسال در هوای گرم برگزارمی شود، افزود: با توجه به احتمال گرمازدگی زائران، هلال احمر در مرز مهران نسبت به ایجاد و تجهیز پایگاه خود در پایانه مرزی با 30 تخت مجهز اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 2 فروند بالگرد هلال احمر برای ایام اربعین در مرز مهران

استقرار 2 فروند بالگرد هلال احمر برای ایام اربعین در مرز مهران