مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-21سياسي

جلسه شورای انقلاب فرهنگی برای بازنگری در مصوبه کنکور برگزار می شود


رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اعمال اصلاحات و بازنگری در مصوبه شورا درباره کنکور 1403 خبر داد.

- رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اعمال اصلاحات و بازنگری در مصوبه شورا درباره کنکور 1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به برگزاری جلسه اصلاح قانون کنکور با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس مجلس شورای اسلامی گفت: عصر امروز (دوشنبه) جلسه ای در محل دفتر رییس مجلس و به ریاست ایشان و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، برخی از اعضای حقیقی و حقوقی این شورا، نواب رییس مجلس، اعضای هیات رییسه، برخی از نمایندگان مجلس و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و رییس سازمان سنجش و آموزش کشور با موضوع نحوه برگزاری آزمون سراسری برگزار شد.

او توضیح داد: در این جلسه رییس مجلس و نمایندگان بر اجرای قانون سنجش و پذیرش مصوب مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

با توجه به اینکه در ماده (4) قانون مصوب مجلس، شورای سنجش و پذیرش کشور مکلف است مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را رعایت کند و از سوی دیگر تاکید نمایندگان مجلس بر عدم رعایت احکام صریحی از قانون در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای انقلاب فرهنگی برای بازنگری در مصوبه کنکور برگزار می شود

جلسه شورای انقلاب فرهنگی برای بازنگری در مصوبه کنکور برگزار می شود