مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-07بين الملل

درخواست امارات و برخی کشورهای غربی از ایران برای همکاری با آژانس اتمی


نماینده امارات عربی متحده و برخی دیگر از کشورها در سازمان های بین المللی در وین، اخیرا در یک کنفرانس منع اشاعه تسلیحات اتمی با ابراز نگرانی درباره فعالیت های هسته ای ایران، - نماینده امارات عربی متحده و برخی دیگر از کشورها در سازمان های بین المللی در وین، اخیرا در یک کنفرانس منع اشاعه تسلیحات اتمی با ابراز نگرانی درباره فعالیت های هسته ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس بین امللی انرژی اتمی برای رسیدگی به نگرانی های پادمانی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اماراتی نشنال نوشت، حمد الکعبی، نماینده دائمی امارات عربی متحده در سازمان های بین المللی در وین با همراهی دیگر کشورها در درخواست از تهران برای همکاری با بازرسان دیده بان هسته ای سازمان ملل، ابراز نگرانی عمیقی درباره برنامه هسته ای ایران کرد.

الکعبی مدعی شد که برنامه هسته ای ایران کاربردهای صلح آمیز معقولی ندارد.

به نوشته نشنال، او در کنفرانسی درباره منع اشاعه تسلیحات هسته ای که هفته گذشته در وین برگزار شد، گفت که ایران باید به نگرانی های آژانس بین المللی انرژی اتمی بپردازد تا نسبت به مقاصد صلح آمیزش ایجاد اطمینان کند.

این دیپلمات اماراتی گفت که ابوظبی برای پرداختن به نگرانی هایی که درباره برنامه هسته ای ایران وجود دارد، همچنان دیپلماسی و گفتمان را به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امارات و برخی کشورهای غربی از ایران برای همکاری با آژانس اتمی

درخواست امارات و برخی کشورهای غربی از ایران برای همکاری با آژانس اتمی