مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-23سياسي

تلاش برای احیای درختان چنار ملایر/ مردم درختان جایگزین بکارند


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر به طرح پژوهشی مشترک این سازمان و دانشگاه دولتی ملایر اشاره و بیان کرد: این طرح از ابتدای اسفندماه سال گذشته در بلوار آیت الله میرشاهولد آغاز شده و بیش از دو سال تا حصول نتیجه زمان می برد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر به طرح پژوهشی مشترک این سازمان و دانشگاه دولتی ملایر اشاره و بیان کرد: این طرح از ابتدای اسفندماه سال گذشته در بلوار آیت الله میرشاهولد آغاز شده و بیش از دو سال تا حصول نتیجه زمان می برد.

مهدی بهرامی یکشنبه یکم مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ملایر با 370 هکتار فضای سبز عمومی و 22 مترمربع سرانه فضای سبز به ازای هر نفر، بالاترین میزان سرانه فضای سبز را در غرب کشور دارد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداری این وسعت از فضای سبز نیازمند یک تلاش مضاعف است، گفت: از 11 حلقه چاهی که برای آبیاری این وسعت از فضای سبز استفاده می شد، شش حلقه خشک شده و دبی پنج حلقه چاه باقی مانده نیز به علت کاهش بارندگی و خشکسالی، طی سال های اخیر به دو سوم کاهش یافته است.

بهرامی با اشاره به مشکلات آبی موجود در ملایر برای آبیاری فضای سبز و سهمیه بندی دور آبیاری ها بیان کرد: حداکثر زمان آبیاری فضاهای سبز شهری 10 روز یک بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احیای درختان چنار ملایر/ مردم درختان جایگزین بکارند

تلاش برای احیای درختان چنار ملایر/ مردم درختان جایگزین بکارند