مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-15سياسي

برنامه ریزی شهردار باید با نگاه 5 ساله محقق شود


معارفه شهردار شریف آباد پاکدشت، با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران و مسئولان شهرستان پاکدشت در این شهرداری برگزار شد.

- معارفه شهردار شریف آباد با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران برنامه ریزی شهردار باید با نگاه 5 ساله محقق شود ایسنا/تهران معارفه شهردار شریف آباد پاکدشت، با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران و مسئولان شهرستان پاکدشت در این شهرداری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین معارفه حسن الماسی مفیدی به عنوان شهردار شریف آباد با حضور هادی رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری تهران ، محسن اردستانی فرماندار پاکدشت و دیگر مسئولان در سالن جلسات شهرداری شریف آباد برگزار شد.

هادی رحمتی در این مراسم با اشاره به وضعیت کنونی شریف آباد اظهار کرد: قدمت پاکدشت که از تجمیع بافت های فرسوده شکل گرفته و شهرها را تشکیل داده مشخص است، اما این موضوع در مورد شریف آباد صدق نمی کند و کاملا از حیث مهاجرت و رشد جمعیتی برعکس دیگر نقاط پاکدشت است.

وی خطاب به مسئولان شهری ادامه داد: اگر امروز شما مسئولان پارلمان شهری دغدغه برنامه ریزی شهری دارید، باید دلسوزانه حرکت کنید چه بسا 20 سال دیگر شریف آباد زیبایی کنونی را نداشته باشد و به وضعیت شهر پاکدشت مبتلا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی شهردار باید با نگاه 5 ساله محقق شود

برنامه ریزی شهردار باید با نگاه 5 ساله محقق شود