مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-24سياسي

بزرگترین المان نوری بین الحرمین در تهران رونمایی شد


معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی اثر نوری بین الحرمین به عنوان بزرگترین المان نوری عاشورایی در آستانه فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

- معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی اثر نوری بین الحرمین به عنوان بزرگترین المان نوری عاشورایی در آستانه فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صارمی با اشاره به فعالیت های این معاونت در آستانه فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از رونمایی اثر نوری بین الحرمین به عنوان بزرگترین المان نوری عاشورایی و 31 المان نوری دیگر در فضای شهری پایتخت خبر داد.

به گفته وی، المان نوری بین الحرمین برای اولین بار و به خلاقیت اداره نور و مبلمان شهری سازمان ساخته و در مجاورت آرامگاه شهدای گمنام دریاچه چیتگر جانمایی شده است.

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی در ادامه گفت: المان نوری بین الحرمین با الهام از تناسبات مکان اصلی در کربلای معلی با عرض 10 متر و 31 مترمربع طول با ارتفاع 7 متر با استفاده بیش از 5 تن آهن و 4500 متر مربع ریسه نوری ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین المان نوری بین الحرمین در تهران رونمایی شد

بزرگترین المان نوری بین الحرمین در تهران رونمایی شد