مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-19سياسي

تأیید طرح سراسری جهاد تبیین از سوی فرمانده کل سپاه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به عملکرد این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف خدمت رسانی اظهار داشت: - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفر های راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه های فرهنگی این سازمان است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به عملکرد این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف خدمت رسانی اظهار داشت: اقدامات بسیج در حوزه های مختلفی اعم از فرهنگی، اقتصادی، تولیدی، مردم یاری و محرومیت زدایی و عمران و آبادانی صورت می پذیرد.

سردار سلیمانی افزود: در حوزه فرهنگی، توسعه زیرساخت های راهیان نور و ارزان سازی این سفر ها در دستور کار است؛ همچنین پیگیری انجام سفر های راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم جهاد تبیین در جامعه تأکید کرد و با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی و خنثی سازی توطئه های دشمن اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: طرح سراسری جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید طرح سراسری جهاد تبیین از سوی فرمانده کل سپاه

تأیید طرح سراسری جهاد تبیین از سوی فرمانده کل سپاه