مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-12اقتصادي

نامه خاندوزی به بذرپاش؛ شبکه ریلی، بیمه شخص ثالث ندارند


وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی، ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث، - وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی، ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث، خواستار  ابلاغ و اقدام لازم به منظور اجرای این تکلیف قانونی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی- وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع صندوق تامین خسارت های بدنی- در نامه ای به مهرداد بذرپاش - وزیر راه و شهرسازی- ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث و اخذ پوشش های مصرح قانونی و اجباری بیمه شخص ثالث، خواستار ابلاغ و اقدام لازم تاکید جدی به منظور اجرای این تکلیف قانونی شد.

این نامه با توجه به اجباری بودن اخذ بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه ریلی و در راستای مدیریت بحران های گسترده ناشی از وقوع حوادث احتمالی در کشور و همچنین به سرانجام رساندن فرایند تحولی دولت ابلاغ شده است.

در این نامه آمده است: در راستای اجرای حکم مصرح در ماده 2 قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395، ایجاد یا ابتیاع پوشش بیمه ای مناسب و کافی برای کلیه وسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه خاندوزی به بذرپاش؛ شبکه ریلی، بیمه شخص ثالث ندارند

نامه خاندوزی به بذرپاش؛ شبکه ریلی، بیمه شخص ثالث ندارند