مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-01حوادث

کشف خودرو مسروقه طی کمتر از 3 ساعت در شهرری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در کمتر از 3 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران گشت کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال گشت زنی و پوشش دهی انتظامی در خیابان علایین شهرری بودند که یک مرد ظاهراً 35 ساله را با یک دستگاه خودرو پراید را در حال پرسه زنی در خیابان مشاهده می کنند.

وی افزود: مأموران کلانتری به خودرو مشکوک و خودرو را تحت مراقبت قرار دادند که در این حین راننده خودرو به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که پس از مسافتی خودرو توسط پلیس متوقف شد و پس از استعلام از سامانه پلیس خودرو هیچ گونه مورد خاصی کشف شد، اما در بازدید اولیه از داخل خودرو آلات و ادوات باز کردن درب خودرو مشاهده شد و همین موضوع توجه مأموران را به خود جلب کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: مرد جوان در پاسخ به سوالات پلیس اظهارت ضد و نقیضی داشت که مأموران جهت بررسی بیشتر وی را به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند.

وی بیان کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، مأموران عملیات بررسی و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند که پس از گذشت یک ساعت مشخص شد خودرو ساعتی قبل از محدوده سیزده آبان سرقت شده و پس از تماس با مال باخته اظهار داشت: از سرقت خودرو اطلاعی ندارم که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف خودرو مسروقه طی کمتر از 3 ساعت در شهرری

کشف خودرو مسروقه طی کمتر از 3 ساعت در شهرری