مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-22سياسي

نادعلی:اساسنامه سال 1393 شهرداری تهران قانونی نبود


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اساسنامه سال 1393 شهرداری تهران قانونی نبود، گفت: شهردار تهران در زمینه انتصابات توضیحاتی ارائه کردند.

- علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به مطرح شدن طرح سوال از شهردار تهران گفت: در صحن شورای اسلامی شهر تهران  موضوع جابه جایی سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان و انتصابات مطرح شد.

وی با بیان اینکه در چند جلسه شورای اسلامی شهر تهران این موارد مورد بحث قرار گرفته بود، گفت: رییس شورا در جلسه گذشته پاسخی در این زمینه مطرح کرده که به نظرم کفایت می کرد.

وی افزود: سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان از نقطه ای به نقطه دیگری منتقل شده است که بهترین حالت این است که در یک جا مستقر نباشد و درست این است که در پنج نقطه از شهر از شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز شهر مستقر باشد تا در  رفت و آمد برای معلولان و جانبازان  مشکلی ایجاد نشود، در همان جلسه از سوی معاون شهردار تهران مطرح شد که 40 دستگاه ون نیز به ناوگان حمل و نقل به منظور خدمات رسانی به معلولان اضافه می شود.

  نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: طرح سوال پارلمان باعث می شود تا  اعمال نظارت بهتر  انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادعلی:اساسنامه سال 1393 شهرداری تهران قانونی نبود

نادعلی:اساسنامه سال 1393 شهرداری تهران قانونی نبود