مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:072023-08-14اقتصادي

دلیل مماشات سازمان هواپیمایی کشوری با ترکیش ایرلاین


رفتار مدیران دفتر ترکیش ایرلاین در تهران با آژانس ها اصلا شایسته نیست به ویژه وقتی موضوعی به چالش تبدیل می شود، ادبیات و رفتار نامناسب و زننده ای با آژانس های ایرانی دارند.

- در میان فعالان صنعت هوایی ایران، ترکیش ایرلاین سوژه نخست گفتگو هایی است که از تهیه بلیت برای فرزند یکی از مدیران وزارت راه و با کتمان نجومی درآمد مشمول مالیات شروع شد و با جریمه آژانس های هواپیمایی توسط ترکیش و شکایت آن ها به سازمان هواپیمایی کشوری ادامه یافت.

  در همین رابطه مدیر فنی یکی از آژانس های قدیمی تهران که برای در امان ماندن از جریمه های احتمالی مدیران ترکیش ایرلاین در تهران حاضر نشد اسم خود و آژانس متبوع خود را فاش کند، به اقتصاد 24 گفت: رفتار مدیران دفتر ترکیش در تهران با آژانس ها اصلا شایسته نیست به ویژه وقتی موضوعی به چالش تبدیل می شود، ادبیات و رفتار نامناسب و زننده ای با آژانس های ایرانی دارند.

  وی افزود: در موضوعی که چندین آژانس معتبر ایرانی با آن روبرو هستند، ترکیش با ایراد اتهامات و تخلفات موهوم، آژانس ها را جریمه کرد و حاضر نشد اسناد و مدارک مستدل آژانس ها را بررسی کند.

به تازگی شنیدم وقتی آژانس های معترض به هواپیمایی کشوری مراجعه و از رفتار غیرحرفه ای و جریمه های بی دلیل ترکیش شکایت کردند، آقای تونل مدیر دفتر تهران ترکیش با ادبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل مماشات سازمان هواپیمایی کشوری با ترکیش ایرلاین

دلیل مماشات سازمان هواپیمایی کشوری با ترکیش ایرلاین