مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-17سياسي

آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز خبر داد و گفت: 200 شاعر نزدیک به 600 اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز خبر داد و گفت: 200 شاعر نزدیک به 600 اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز اظهار کرد: آیین اختتامیه این کنگره که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و همکاری سایر ادارات و نهادهای فرهنگی و هنری استان اجرا می شود، ساعت 15:30 سه شنبه 31 مرداد در سالن همایش های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور اصلی کنگره شعر محرم امسال پرداخت به وجوه مختلف شخصیت، حیات و شهادت حضرت علی اکبر (ع) انتخاب شده، اضافه کرد: زمان ارسال آثار از 15 تیر تا 22 مرداد سال جاری تعیین شده بود که با استقبال شعرای استان های شمال غرب کشور شامل آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز برگزار می شود

آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز برگزار می شود