مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-10سياسي

اجتماع هیئت های مذهبی ومهاجرین افغانستانی درمسجد جمکران برگزار شد


اجتماع تجدید عهد هیئت های مذهبی و مهاجرین افغانستانی مقیم قم با حضرت بقیه الله الاعظم(عج) همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

- قم- اجتماع تجدید عهد هیئت های مذهبی و مهاجرین افغانستانی مقیم قم با حضرت بقیه الله الاعظم(عج) همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام حوزه های علمیه کشور در این اجتماع با گرامیداشت رشادت های تیپ فاطمیون اظهار داشت: جوانان تیپ فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) حماسه آفریدند و شجاعت، تقوا و عظمت روحی شهدای فاطمیون در تاریخ ماندگار می شود.

وی با اشاره به نقش اثربخش تربیتی والدین شهدا افزود: شهدای فاطمیون با ایمان و تقوایی که داشتند برای دفاع از اسلام مشتاق پرواز کردن بودند.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: خون شهید جامعه را از خواب آلودگی نجات می دهد.

قائم مقام حوزه های علمیه با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، گفت: امروز همه جبهه کفر و نفاق متحد شدند تا نور قرآن و خدا را خاموش کنند اما در مقابل آنها این مؤمنان هستند که جهاد می کنند و این اراده الهی است که مستکبران نابود شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع هیئت های مذهبی ومهاجرین افغانستانی درمسجد جمکران برگزار شد

اجتماع هیئت های مذهبی ومهاجرین افغانستانی درمسجد جمکران برگزار شد