مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-13اجتماعي

میزان فوتی تصادفات درون شهری در بناب بالاست


متأسفانه میزان تصادفات درون شهری و فوتی تصادفات درون شهری در بناب بالاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و حمل و نقل شهری و جاده ای شهرستان بناب با انتقاد از وضعیت نامطلوب بزرگراه بعثت از شهرداری خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل نواقصات عمرانی این بزرگراه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: طولانی تر شدن زمان تکمیل پروژه بزرگراه بعثت و عدم وجود روشنایی در این بزرگراه باعث شده تا این پروژه به خاطر طولانی تر شدن زمان تکمیل آن جایگزین پروژه پل سرداران بناب شود.

رییس شورای ترافیک شهرستان بناب با تأکید بر اجرای پروژه ها از سوی مسئولان و علی الخصوص از سوی شهرداری با تعیین اولویت افزود: متأسفانه میزان تصادفات درون شهری و فوتی تصادفات درون شهری در بناب بالاست.

لعلی همچنین با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی باید از بروز تصادفات درون شهری جلوگیری کرد؛ افزود: مردم نیز باید در این زمینه اعضای شورای ترافیک را همراهی کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مسئولان و اعضای شورای ترافیک را در اجرای مصوبات این شورا همراهی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود مصوبه شورای ترافیک مبنی بر تجهیز میدان استاندارد به دوربین و چراغ راهنمایی و با توجه به حجم سنگین ترافیک در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فوتی تصادفات درون شهری در بناب بالاست

میزان فوتی تصادفات درون شهری در بناب بالاست