مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-20ورزشي

بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران راهی لبنان می شود


به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از 80 ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از 80 ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن پنجاه و ششمین دوره مسابقات پرورش اندام 2023 قهرمانی آسیا، اظهار کرد: این مسابقات طی روزهای سوم تا پنجم شهریور به میزبانی لبنان برگزار می شود.

وی افزود: تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابتها تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی پشت سرگذاشته و سومین مرحله اردو متصل به اعزام هم از امروز(29 مرداد) آغاز خواهد شد.

مربی تیم ملی پرورش اندام کشورمان ادامه داد: تیم ملی ایران روز سه شنبه(31 مرداد) این هفته به فاصله چند روز مانده به شروع مسابقات با کاروانی 80 نفره متشکل از ورزشکاران و کادر فنی راهی بیروت پایتخت لبنان می شود.

وی یادآورشد: این بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی کشورمان است که تاکنون به مسابقات آسیایی اعزام شده است.

حاتمی اظهار کرد: تیم ملی کشورمان در دوره قبل این مسابقات توانسته بود مقام قهرمانی را از آن خود کند و امیدواریم در این دوره با ترکیب کاملی که راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران راهی لبنان می شود

بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران راهی لبنان می شود