مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-13پزشكي

تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی/برنامه ای برای کاهش زایمان سزارین


وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت مسأله نخست وزارت بهداشت است، از ارایه تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

- وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت مسأله نخست وزارت بهداشت است، از ارایه تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوزدهمین نشست قرارگاه ملی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده روز گذشته با حضور دکتر بهرام عین اللهی - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ستاد مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

عین اللهی در حاشیه این نشست در خصوص جزییات و مصوبات نوزدهمین قرارگاه جمعیت اظهار داشت: در این جلسه همه ادارات کل و معاونت هایی که در پیشبرد سیاست جوانی جمعیت موثرند، در جلسه حضور داشتند.

وزیر بهداشت با تاکید بر این که جوانی جمعیت دغدغه اصلی ماست، خاطرنشان کرد: همواره در نشست های کارشناسی و مدیریتی خود به این مسأله مهم و حیاتی توجه داریم؛ زیرا یکی از تهدیداتی که آینده کشور ما را به مخاطره می اندازد مسأله سالخوردگی جمعیت است.

وی از صدا و سیما خواست تا موضوع جوانی جمعیت را به عنوان یک ماموریت ویژه دنبال کند.

عین اللهی گفت: پیشنهاد ما این است که رسانه ملی شبکه ای با هدف فرهنگسازی در حوزه جوانی جمعیت راه اندازی کند و یا سهم قابل توجهی از برنامه های شبکه های موجود خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی/برنامه ای برای کاهش زایمان سزارین

تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی/برنامه ای برای کاهش زایمان سزارین