مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-17سياسي

اعزام نیروهای پاکبان و خدمات شهری اراک به عتبات عالیات


100 نیروی خدمات رسان اعم از پاکبان و نیروی اجرایی به پایانه مرزی و عتبات عالیات اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح پنجشنبه، مراسم بدرقه خادمین اربعین حسینی شهرداری اراک به عتبات عالیات و شهر مرزی مهران جهت خدمات رسانی به زائرین پیاده روی بزرگ اربعین حسینی، با حضور استاندار مرکزی، فرماندار شهرستان اراک، سرپرست شهرداری، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران کل استانی و شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی و معاونین و مدیران شهرداری اراک برگزار شد.

پس از گلباران قبور مطهر شهدا، خادمین اربعین حسینی شهرداری اراک توسط مسئولین استانی و شهری، بدرقه و راهی عتبات عالیات و شهر مرزی مهران شدند.

استان مرکزی به عنوان معین شهر ایلام در ایام اربعین حسینی تعیین شده و در این ایام خدمات لازم را به زائران حسینی ارائه خواهد داد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده عمده هماهنگی ها و برنامه های مراسم اربعین حسینی در حوزه خدمات شهری صورت گرفته است و از امروز پاکبانان به منظور زیارت و استقرار در محل های تعیین شده راهی عتبات عالیات خواهند شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده 100 نیروی خدمات رسان اعم از پاکبان و نیروی اجرایی به همراه چهار دستگاه ماشین آتش نشانی، پنج ماشین پرس زباله، سه خودروی حمل متوفی، دو دستگاه خودروی جدید چند منظوره، شستشوی معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیروهای پاکبان و خدمات شهری اراک به عتبات عالیات

اعزام نیروهای پاکبان و خدمات شهری اراک به عتبات عالیات