مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-07سياسي

منطقه آزاد راهبرد اقتصادی مازندران محسوب می شود


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه آزاد راهبرد عملیاتی و اقتصادی استان مازندران محسوب می شود، گفت: این منطقه سبب توسعه و پیشرفت استان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، منصورعلی زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در پیشرفت و توسعه اقتصادی استان منطقه آزاد به شمار می رود، افزود: این طرح چندین سال از سوی نمایندگان استان در حال پیگیری بود و با تلاش نمایندگان و مسؤولان بعد از اصلاحات وارد صحن مجلس و کلیات آن تصویب شد.

وی با اظهار اینکه کلیات منطقه آزاد مازندران پس از مذاکرات در مجلس تصویب شد و امیدواریم پس از تأیید شورای نگهبان به عنوان قانون ابلاغ شود، افزود: ضرورت ایجاد منطقه آزاد در استان به دلیل وضعیت خاص آن در کشور و تعاملات اقتصادی با کشورهای سی ای اس و وجود بازار 600 تا 700 میلیونی بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه تعاملات با کشورهای منطقه براساس قوانین منطقه آزاد صورت می گیرد به تولید محصولات مختلف نظیر مرکبات در استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود میزان تولید در سال جاری به بیش از 3 میلیون تن برسد و منطقه آزاد فرصت جدید صادراتی را برای محصولات کشاورزی و باغی استان و شمال ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد راهبرد اقتصادی مازندران محسوب می شود

منطقه آزاد راهبرد اقتصادی مازندران محسوب می شود