مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-30حوادث

رشوه، ترفند سارقان کابل و راننده فیدلیتی سوار برای فرار از قانون


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری سارقان کابل برق در تالش خبر داد و گفت: از سارقان کابل و راننده فیدلیتی یک گرم و 26 سانت هرویین و 10 گرم شیشه کشف شد که برای فرار از قانون به پلیس پیشنهاد رشوه دادند که به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ قاسم جانعلی پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام گشت های پلیسی و برخورد با هنجارشکنان اظهار کرد: ماموران کلانتری 11 شهرستان تالش در پی دستگیری 2 نفر از سارقان حرفه ای کابل برق، از آن ها مقدار 9 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

وی با اشاره مراجعه حضوری یک فرد برای جلوگیری از طی شدن روند قانونی افراد دستگیر شده، گفت: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و در زمان حضور آن ها در تحت نظرگاه، فردی به کلانتری مراجعه و برای چشم پوشی پلیس و فرار از روند قانونی این افراد، مبلغ 2 میلیون و 300 هزار ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی پیشنهاد داد که متهم 42ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

  رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان همچنین از صحت عمل و رد رشوه 20 میلیون ریالی ماموران یگان امداد شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان رشت حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به حرکات راننده یک دستگاه خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشوه، ترفند سارقان کابل و راننده فیدلیتی سوار برای فرار از قانون

رشوه، ترفند سارقان کابل و راننده فیدلیتی سوار برای فرار از قانون