مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-16سياسي

مانور دفاع از مقر   در تاسیسات شرکت آب و فاضلاب کاشان برگزار شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از اجرای دومین مانور دفاع از مقر این شرکت با هدف آمادگی همه جانبه و ارتقای سطح هوشیاری نیروهای نگهبانی و آمادگی حفاظت از جان نیروی انسانی مستقر در تاسیسات و جلوگیری از آلودگی آب آشامیدنی در زمان وقوع بحران خبر داد.

- مانور "دفاع از مقر"  در تاسیسات شرکت آب و فاضلاب کاشان برگزار شد ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از اجرای دومین مانور "دفاع از مقر" این شرکت با هدف آمادگی همه جانبه و ارتقای سطح هوشیاری نیروهای نگهبانی و آمادگی حفاظت از جان نیروی انسانی مستقر در تاسیسات و جلوگیری از آلودگی آب آشامیدنی در زمان وقوع بحران خبر داد.

محمد رضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مواجهه با بحران های احتمالی، نگهداری از منابع و مخازن صنعت آب و فاضلاب به واسطه فرارسیدن فصل گرما و خشک شدن علف های هرز و جلوگیری از آتش سوزی با حضور کارکنان زیرمجموعه دفتر حراست و سایر واحدهای مربوط از دیگر هدف های این مانور بود.

وی تصریح کرد: مقابله جدی با نفوذ به تاسیسات و اماکن، پیش بینی محل امن برای استقرار نیروها و هدایت ارباب رجوع به محل ایمن، واکنش سریع کارکنان در امداد رسانی و ارائه کمک های اولیه از مهم ترین محورهای این مانور بود که در تاسیسات شرکت در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور دفاع از مقر   در تاسیسات شرکت آب و فاضلاب کاشان برگزار شد

مانور دفاع از مقر   در تاسیسات شرکت آب و فاضلاب کاشان برگزار شد