مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-23حوادث

دستگیری مامور قلابی آب و فاضلاب در البرز


این متهم با هویت «مجتبی دریابند» که در سطح استان خود را به عنوان مامور آب و فاضلاب با عناوین غلامی یا رضایی معرفی می کرده است اقدام به اخذ مبالغی از مشترکین آبفا تحت عناوین مختلف از جمله پرداخت بدهی و رشوه داشته است که پس از اقدامات فنی، - این متهم با هویت مجتبی دریابند که در سطح استان خود را به عنوان مامور آب و فاضلاب با عناوین غلامی یا رضایی معرفی می کرده است اقدام به اخذ مبالغی از مشترکین آبفا تحت عناوین مختلف از جمله پرداخت بدهی و رشوه داشته است که پس از اقدامات فنی، توسط پلیس آگاهی شهرستان فردیس دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس در استان البرز با اعلام شناسایی و بازداشت کلاهبرداری که خود را به عنوان مأمور شرکت آب و فاضلاب معرفی می کرد گفت: وی از این طریق وجوه زیادی را دریافت کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام شناسایی و بازداشت کلاهبرداری که خود را به عنوان مأمور شرکت آب و فاضلاب معرفی می کرد گفت که وی از این طریق وجوه زیادی را دریافت کرده است.

  وی افزود: این متهم با هویت مجتبی دریابند که در سطح استان خود را به عنوان مأمور آب و فاضلاب با عناوین غلامی یا رضایی معرفی می کرده است اقدام به اخذ مبالغی از مشترکین آبفا تحت عناوین مختلف از جمله پرداخت بدهی و رشوه داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مامور قلابی آب و فاضلاب در البرز

دستگیری مامور قلابی آب و فاضلاب در البرز