مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-12سياسي

استقبال از مطالبه گری برای آبادانی استان اردبیل


استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات زیرساختی استان در حوزه های مختلف، مطالبه گری در راستای آبادانی استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر وارد مطالبه گری شویم بحث ها جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در دومین نشست فصلی دبیران مجامع مطالبه گران شهرستان ها و دبیران قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اظهار کرد: مطالبه گری در راستای آبادانی استان اردبیل دارای اهمیت ویژه ای بوده و در این میان، حوزه زیرساخت استان با توجه به وضعیت نامطلوبی که داشته، نیازمند توجه است.

وی افزود: در حوزه زیرساختی وضعیت استان اردبیل بهتر از رتبه 25 یا 26 در بین استان ها نبود.

از جمله در زمینه بزرگراه که متوسط بزرگراهی در کشور 24درصد است ولی این میزان در استان با 11درصد تحویل دولت سیزدهم شد که در این دولت 52 کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسید و هم اکنون نیز پروژه هایی در شمال و جنوب استان در حال اجرا است.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات آبی موجود در استان و وجود تنش آبی در 8 شهرستان، ادامه داد: در این راستا در تلاش هستیم برنامه جامع آب استان را با هدف ایجاد منابع آبی پایدار اجرا کنیم که برای این اقدام اعتباری بیش از 6هزارمیلیارد تومان مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از مطالبه گری برای آبادانی استان اردبیل

استقبال از مطالبه گری برای آبادانی استان اردبیل