مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-15بين الملل

جامعه جهانی اقدامات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند


وزیر دفاع سوریه در نشست امنیت بین المللی مسکو با انتقاد از اشغالگری آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: آمریکا شریک اساسی رژیم جعلی صهیونیستی در دامن زدن به تروریسم در خاورمیانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر دفاع سوریه روز سه شنبه با شرکت در یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی در مسکو در نطقی با انتقاد از کشورهای غربی در ترویج خشونت، تروریسم و اشغالگری در غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: بیش از 12 سال است که سوریه، عراق، لبنان و لیبی گریبانگیر اشغالگری و تروریسم با حمایت و مداخله کشورهای غربی است.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که عماد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه در یازدهمین نشست امنیت بین المللی مسکو در سخنانی با انتقاد از حضور نیروهای اشغالگر ائتلاف بین المللی غرب به سرکردگی آمریکایی در منطقه غرب آسیا گفت: ائتلاف بین المللی غرب به سرکردگی آمریکا به بهانه داعش در حال چپاول منابع نفتی و ثروت مردم سوریه است.

وزیر دفاع سوریه در ادامه با اشاره به سابقه 70 سال از اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی در فلسطین، اسراییل را مهم ترین مهم ترین منشأ تهدید ثبات منطقه غرب آسیا دانست و آمریکا را شریک لاینفک این رژیم جعلی در استمرار تجاوزگری علیه کشورهای منطقه و مسئول بقا و امنیت این رژیم پوشالی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی اقدامات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند

جامعه جهانی اقدامات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند