مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-27سياسي

حضرت علی اکبر(ع) الگوی مناسبی برای جوانان است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت علی اکبر(ع) نماد جوان برخوردار از بینش و معرفت بالا و شجاعت و قدرت تصمیم گیری و مانع شکنی و ملاک حق گرایی و جان فشانی و شهادت طلبی است و از این جهت برای جوانان الگو خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مومنین عزاداران عباسیه مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز اظهار کرد: در خوزستان شب نهم محرم الحرام شب علی اکبر(ع) و شب هفتم محرم الحرام شب ابوالفضل العباس(ع) است.

وی در ادامه بیان کرد: سه امر انسان را از پیشرفت باز می دارد که ضعف بینش، نداشتن همت بلند و وجود موانع از جمله نبود امکانات هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جوانی که بخواهد به آرمان هایش برسد هم باید بینش و معرفت داشته باشد، هم قدرت تصمیم گیری و شجاعت در تصمیم گیری و هم قدرت تولید امکانات داشته باشد، خداوند هم همه امکانات لازم که انسان در مسیر پیشرفت به آن نیاز دارد در اختیارش قرار داده است اما باید با خلاقیت آن امکانات را ایجاد کرد.

 وی در ادامه 2 عامل مانع خلق امکانات را نام و در همین ارتباط بیان کرد: ظلم و ستم به خود و جامعه و ارتکاب گناه و همچنین ضعف بهره وری و اسراف و تبذیر و کفران نعمت هستند موانع به دست آوردن امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی اکبر(ع) الگوی مناسبی برای جوانان است

حضرت علی اکبر(ع) الگوی مناسبی برای جوانان است