مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-12ورزشي

راه اندازی اطلس اجتماعی خوزستان/ ایجاد شورای حل اختلاف خبرنگاران


معاون سیاسی استاندار خوزستان از راه اندازی اطلس اجتماعی استان توسط استانداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله افرازه شهاوند عصر امروز در نشست کرسی آزاد اندیشی خوزستان و رسانه اظهار کرد: خوزستان در حوزه های مختلف از ظرفیت های بالایی برخوردار است به ویژه بعد از انقلاب اسلامی.

از برکات مکتب حضرت امام (ره) این بود که در عرصه های مختلف در حوزه هایی همچون علمی، پزشکی، ورزشی، فنی و …جوانان ما خوش درخشیدند که یکی از این حوزه ها، عرصه رسانه، خبر و هنر بود.

وی افزود: اصحاب رسانه در عرصه های مختلف مواقع بحرانی مثل سیل، زلزله، متروپل و سختی های سیاسی - امنیتی حضور فعال داشته و دارند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه غفلت هایی در حوزه فرهنگ رخ داده است، تصریح کرد: فشارهای زیادی بر ما وارد می شود، کمبودهای فراوانی وجود دارد اما کارهای زیادی انجام گرفته که نباید منکر آنها بود و باید نگاه منصفانه ای داشته باشیم.

شهاوند گفت: در حوزه راهبردهای فرهنگی و تعیین اولویت ها، کار خوبی در شورای فرهنگ عمومی استان صورت گرفته و بر اساس اسناد بالادستی در خصوص سند راهبردی فرهنگی کشور مقرر شده تا برش استانی رخ بدهد و اولویت های هر استانی تعیین شود؛ ان شاءلله ظرف یک ماه آینده سند فرهنگی برش استانی خوزستان آماده بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اطلس اجتماعی خوزستان/ ایجاد شورای حل اختلاف خبرنگاران

راه اندازی اطلس اجتماعی خوزستان/ ایجاد شورای حل اختلاف خبرنگاران