مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-19سياسي

آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود ظرفیت های قابل توجه در استان برای ارتقای روابط با کشورهای مختلف از جمله اندونزی، گفت: آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان ظهر شنبه در دیدار با سفیر اندونزی در ایران، افزود: آمادگی داریم تا زمینه های ارتقای روابط با اندونزی را فراهم کرده و روابط دوجانبه را بیش از پیش تعمیق کنیم.

وی با اشاره به سفر اخیر آیت الله رییسی به اندونزی اضافه کرد: با این سفر، شاهد تعمیق روابط 2 جانبه با اندونزی به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان اسلام با جایگاه ویژه در حوزه اقتصادی بودیم.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص ظرفیت های استان در حوزه های مختلف نیز گفت: وجود 967 کیلومتر مرز با سه کشور، ظرفیت قابل توجه در تجارت بین الملل، قرار داشتن در مسیر کریدورهای اصلی بین المللی، بهره مندی از تنها مسیر ریلی ایران به اروپا و قرار گرفتن در مسیر کریدور چابهار - ماکو از جمله این ظرفیت ها است.

معتمدیان اظهار کرد: می توان از ظرفیت کریدور چابهار به ماکو و اروپا برای انتقال کالاهای کشورهای جنوب شرقی آسیا از جمله اندونزی استفاده کرد.

وی گفت: آذربایجان غربی همچنین با تنوع آب و هوایی، وجود مناطق کوهستانی و جنگلی، چند اثر ثبت شده جهانی و یک هزار و 700 اثر ملی، ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم

آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم