مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-01اقتصادي

حذف ورزش از سبد خانواده های همدانی /گرانی دامن ورزش را گرفت


در فصل تابستان خانواده ها در تکاپوی ثبت نام فرزندان خود در رشته های مختلف ورزشی بوده اما گرانی این کلاس ها باعث حذف ورزش از سبد خانواده های همدانی شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- محمدرضا بهرامی صفت*: گرانی و تورم این روزها نقل محافل است، کوچک تر شدن سفره خانواده ها، افزایش اجاره بها و گذشتن از تفریحات و بسیاری از مسائل یک خانواده که با تورم و گرانی کم رنگ تر می شود این بار موجب حذف شدن ورزش از سبد خانواده های ایرانی شده است.

و این مسئله ای که به گفته کارشناسان در کوتاه مدت و بلند مدت ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره جامعه می زند و بار زیادی را بر دوش سیستم سلامت و امنیت جامعه خواهد گذاشت.

چرا که آنها عقیده دارند زمانی که نونهال، نوجوان و جوان نتواند در یک رشته ورزشی فعالیت کند بدون شک در ایام بزرگسالی با مشکلات عدیده جسمی مواجه خواهد شد و این موضوع متعاقباً فشار زیادی را بر کادر درمان و سیستم سلامت جامعه وارد خواهد کرد.

همچنین عدم تخلیه نیروی جوانی می تواند این فرد را وارد بزه ها و ناهنجاری های اجتماعی کند و همین موضوع امنیت کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این درحالی است که در اصل 43 قانون اساسی به صراحت عنوان شده است که بهداشت و درمان و آموزش و پرورش باید برای مردم رایگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ورزش از سبد خانواده های همدانی /گرانی دامن ورزش را گرفت

حذف ورزش از سبد خانواده های همدانی /گرانی دامن ورزش را گرفت