مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:512023-08-13بين الملل

بازسازی ارتش سوریه، تهدیدی استراتژیک برای رژیم صهیونیستی


مرکز پژوهش های امنیت داخلی دانشگاه تل آویو اخیرا با انتشار گزارشی به اقدامات ترمیمی سریع در ارتش سوریه پرداخته و تاکید کرد برخی از این اقدامات هم اکنون به یک تهدید استراتژیک احتمالی تبدیل شده و رژیم صهیونیستی باید آن را بپذیرد.

- مرکز پژوهش های امنیت داخلی دانشگاه تل آویو اخیرا با انتشار گزارشی به اقدامات ترمیمی سریع در ارتش سوریه پرداخته و تاکید کرد برخی از این اقدامات هم اکنون به یک تهدید استراتژیک احتمالی تبدیل شده و رژیم صهیونیستی باید آن را بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گزارش توصیه می کند سلاح های که در سوریه توسعه یافته در صورت عبور از خطوط قرمز ترسیم شده هدف قرار گرفته و در ذیل اهداف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه در چارچوب استراتژی نبرد در میان جنگ ها قرار داده شود.

این نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید دارد: ارتش سوریه هنوز با وضعیت تهدید استراتژیک فوری علیه اسراییل فاصله دارد.

چالش های بزرگی در برابر بازسازی کامل آن وجود دارد که مهمترین آنها فقدان اعتبارات مالی و نیروی انسانی کافی است؛ اما قدرت تولید سلاح سوریه و تلاش های انجام شده برای افزایش قدرت ارتش که از جمله آنها سامانه های پدافندی در کنار قدرت این کشور برای ساخت سلاح شیمیایی و بازسازی برنامه هسته ای است اشاره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ارتش سوریه، تهدیدی استراتژیک برای رژیم صهیونیستی

بازسازی ارتش سوریه، تهدیدی استراتژیک برای رژیم صهیونیستی