مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-22سياسي

صدور حکم 26 پرونده مقابله با تامین مالی تروریسم و 38 پرونده پولشویی


وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش مبارزه با پولشویی گفت: احکام جدیدی صادر شده است که 26 مورد پرونده قطعی در حوزه تامین مالی تروریسم و 38 پرونده پولشویی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در همایش مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، گفت: در یک سال و نیم گذشته، معادل 4 سال دولت قبل جلسات شورای عالی مبارزه با پولشویی برگزار و اقداماتی انجام شده و در دادگاه های کشور هم احکام جدی صادر شده است که 26 پرونده قطعی در حوزه تامین مالی تروریسم و 38 پرونده در مقابله با پولشویی بوده است.

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی اظهار داشت: مرکز اطلاعات مالی کشور6 هزار شخصیت فاقد پرونده مالیاتی را شناسایی کرده و به سازمان امور مالیاتی معرفی کرده است که برآورد می شود 20 هزار میلیارد تومان از محل این شناسایی مالیات اخذ شود.

علاوه بر آن جرایم مقابله با این پرونده نیز به دستگاه های اجرایی و خزانه کشور واریز می شود و پاکسازی و سالم سازی جریان مالی کشور صورت می گیرد.

وزیر اقتصاد همچنین از تشکیل 300 واحد مبارزه با پولشویی در دستگاه های مالی مانند بانک ها، بیمه، گمرک و بورس خبر داد و گفت: مسئله مبارزه با پولشویی در قواعد حسابرسی سازمان ها و شرکت های بورسی هم لحاظ می شود و در همه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم 26 پرونده مقابله با تامین مالی تروریسم و 38 پرونده پولشویی

صدور حکم 26 پرونده مقابله با تامین مالی تروریسم و 38 پرونده پولشویی