مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:472023-08-13دانش

خسروپناه: تجمیع دانشگاه ها ضروری است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طرح آمایش آموزش عالی به منظور سر و سامان دهی به وضعیت دانشگاه ها را طرحی عقلایی خواند و گفت: تجمیع دانشگاه ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص آخرین وضعیت سند آمایش آموزش عالی کشور اظهار داشت: این کار بسیار اساسی و بنیادین است و ما حتما باید به وزیر علوم در شورای عالی کمک خواهیم کرد که طرح آمایش و تجمیع دانشگاه ها به عنوان یک سند عقلایی به صورت منطقی اجرایی شود.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در عین حال با بیان اینکه، ادغام دانشگاه ها و تجمیع آنها به طور طبیعی وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی محسوب نمی شود، تاکید کرد: البته اصل مساله ساماندهی و تجمیع دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یک مساله حکیمانه و عقلایی و مورد حمایت این شورا است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بحث ساماندهی و تجمیع دانشگاه ها مختص حوزه آموزش عالی و دانشگاه ها است و مراکز آموزشی وزارت بهداشت را شامل نمی شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ضرورت ادغام و تجمیع دانشگاه ها و موسسات آموزشی وزارت علوم توضیح داد:به عنوان مثال در یک شهری دانشگاهی با امکانات و آزمایشگاه و هیات علمی به عنوان دانشگاه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: تجمیع دانشگاه ها ضروری است

خسروپناه: تجمیع دانشگاه ها ضروری است