مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-18سياسي

وزارت اطلاعات: بازداشت و هلاکت 196 تروریست تکفیری بین 2 حادثه شاهچراغ


در روزهای اخیر، عناصر مهم دیگر اعزامی از سوی کانون های تروریست پرور، در تورها و تله های امنیتی گرفتار شدند که در زمان مقتضی پیرامون آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.

- روابط عمومی وزارت اطلاعات : در روزهای اخیر، عناصر مهم دیگر اعزامی از سوی کانون های تروریست پرور، در تورها و تله های امنیتی گرفتار شدند که در زمان مقتضی پیرامون آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.

  وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیدی ترین عنصر پشتیبانی عملیات تروریستی اخیر و مرتبط مستقیم با سرکردگان داعش دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: باسمه تعالی با ابراز تأثر و تأسف شدید از وقوع حادثه ی تروریستی مجدد در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام) و عرض تسلیت شهادت مظلومانه ی شهدای آن بارگاه نورانی به خانواده های محترم داغ دیده و دعا برای سلامتی کامل و عاجل آسیب دیدگان، به استحضار ملّت شریف ایران می رساند: 1- پیش از حادثه ی سال گذشته در آن حرم شریف، عوامل تروریسم تکفیری تلاش های متعددی برای انجام عملیات تروریستی علیه مشاهد شریف، بقاع متبرکه، هیآت و دیگر اماکن تجمع مردم متدین کشور طراحی کرده بودند که با تلاش های هوشیارانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری دیگر حافظان امنیت کشور، از وقوع آن ها جلوگیری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اطلاعات: بازداشت و هلاکت 196 تروریست تکفیری بین 2 حادثه شاهچراغ

وزارت اطلاعات: بازداشت و هلاکت 196 تروریست تکفیری بین 2 حادثه شاهچراغ